Merhaba hanımlar şehir hastanesinde direk aşılamamı yapılıyor infertilite bölümünde yoks once klomen ilemi baslıyorlar. Tüm testlerim yapıldı, 6 kez klomen tedavisi aldım özelde artık klomen kullanmak ıstemıyorum acaba devlet hastanesi bunu dikkate alıp direk aşılama ile baslarmı ? Aynı süreci yaşayan arkadaşlarım yorumlarsanız sevinirim 🌻🌿