Bende kullandım canım bir kutu idrar yolu enfeksiyonu olmustum ve çok sancım vardı acildeki doktor yazmıştı hemde sonra kendi doktoruma sordum kullanman lazımdı dedi çünkü enfeksiyon antibiyotikten daha fazla zarar veriyormuş bebeğimize geçmiş olsun bu arada