Perşembe günü 32 haftalık oluyoruz. Ama gece sol böbreğim çok ağrıyordu resmen süründüm ağrıdan bir iki gündür sürekli karnım gün içinde ve akşamları sert ve bi tarafı şişiyor sanırım toplanıyor bilmiyorum bu akşam da aşırı derece de beyaz sümüksü yoğun akıntım var. Neden oluyo sizce. Üşütmüş olabilir miyim ya da bende İdrar yolu enfeksiyonu var olabilir mi çok korkuyorum erken doğum belirtisi midir 😔😔😔