Zeynepmom Kızlar hastane çantasına kendimiz için bir takım gecelik yeter mi 2 takım mı koymalıyız bide ben altlı üstlü gecelik alabildim boydan gecelik almadım olur mu
FeriDEniz Zeynepmom kan olma, kirlenme ihtimaline karşı en az iki tane koymak gerek diye düşünüyorum. Hastane çantanızda geç pijama takımı hem elbise olursa daha iyi olur. Hangisiyle rahat ederseniz onları giyersiniz. 😊
oykuannesi İki koyman iyi olurbence. Tedaviler sırasında kirlenebilir yada terleme olabilir eve gecerken temiz olanı giyersiniz☺
ZeynepCanay İki gecelik biri pijama takımı biri uzun eğer normalse sezeryan olduğu belliyse uzuna gerek yok iki alt üst takım yeterli