Kubos_36 seni kendi üzüntümle endişelendirmek istemem canım. Bebeğim doğduktan 3 gün sonra vefat etti. gebelik zehirlenmesi geçirdim. Tansiyon, vücutta ödem, protein kaçağı da olunca direk yatışım yapıldı ve sezeryana alındım. Sonuç bebeğimin ciğerleri gelişmemişti ve yavrum dayanamadı