Elifzkan-Ball Merhaba anneler, ıslak mendil olarak ve bebek bezi okarak yenidoğana ne öneriyorsunuz ?
Bgmbgm Elifzkan-Ball ben baby me pamuk aldım suyla kendim temizliycem ama hastane çantasına koymak için bı tane yenidogan aldım babyme o da ilk oğlumda unibbay kullandım hep bunu e bebkmge girince almış bulundum
asya_zehra Elifzkan-Ball ben molfix aldım bezini yeni doğan boyu gayet iyi görünüyor gobek oyuntusu filan var ıslak mendilde unibaby aldım bu arada a101 de indirime girmiş 5 tane uni ıslak mendil 10 tl ve ici de herbirinin 56 tane var ve pamuklu