mucizemm_ Deletedmom360 canım bende dış gebelik geçirdim ameliyat+ kürtaj oldum bende de pko var doktorum 1 ay sonra maksimum 1 bucuk ayda olmazsan gel kontrol edelim dedi istersen bi doktora gözük
Minikjelibonum Deletedmom360 pko bende de var. Normalde ilaçlamı refl oluyonız peki. Ben pkolugum ama her ay regl olurum pkonun diğer tüm belirtileri var ama kilo almaya yatkınlık saç dökülmesi kıllanma vs. Dış gebelik öncesi nasıldı reglin
Deletedmom360 Minikjelibonum düzensizdi yine ama ilk defa bu kadar uzun sürdü 😏 gebe kaldınız mı tekrar 🤗
Minikjelibonum Deletedmom360 evet ilk bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettm beşinci ayda. İkinci dış gebelik oldu yine kayıp. Yine 15 haftalık hamileyim rahmime dikiş atıldı yatıyorum wc harici kalkmadan. Zor sınavdayım🥺
Burcu3506 Bende dün kürtaj oldum dış gebelikten de şüphelendi doktor dün beta 170di bugün 45e düşünce tamam sadece düşükmüş dedi
Burcu3506 Deletedmom360 teşekkür ederim elden bişi gelmiyor maalesef inşallah ikinci bebeğim düzgünce oluşur bunda kese yoktu beta düştü
Deletedmom360 Minikjelibonum çok çok geçmiş olsun 😔 sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🏻 Allah yardımcın olsun bu yolda…
Deletedmom360 Burcu3506 bende bi kimyasal bi dış gebelik geçirdim 😞 bende keseyi görmek nasip olmadı inşallah 3. De görürürm sağlıkla