Semihanim Es1609 Allah acil şifalar versin canım ben de taş düşürdüm doğum sancısından kötü diyorlar bide hamile iken nasıl olur bilmiyorum
Es1609 Semihanim daha önce cok böyle şikayetim oldu ama ilaç içebildigim icin agrıyı diniyodu şu an hic bisey yapmadan cok zor
elifkerem01 Canım , benım gebelıkten once tas sıkıntım vardı hamılelık surecınde cekmedım agrı ama suan 36 haftalık oldum cocugumun ayakları böbreklerimde ve arada bı agrı yapıyor. Bol bol su ıc ve ıdrarını tutma.
Mrvgnr Ben 5 tane falan taş düşürdüm hamileliğim boyunca şuan 38 e geldik çok şükür hala sağ böbreğimde 2 tane taş duruyor. Sizi okadar iyi anlıyorumki öyle ağrılar yaşadım ki ama şükür düşürdüm. Benim taşlarım düştükten sonra dağılıyor böyle kuma dönüşüyor en son 7mm düşürdüm. birde gilaburu içtim ama bazı doktorlar hamilelikte içilmez diyor. Abartmadan içtim kolaylaştırdı taşı düşürmemi. Mutlaka ürolojiye gidin baktırın sorun araştırın . Rabbim düşmanıma yaşatmasın o ağrıyı. Bol su için . Dinlenin. Mutlaka doktor kontrolünde ilerleyin .