MehZeyBedir Kızlar sorum olucak gebelikte yaşayanız varmı acaba 10+4 oldum 2 gun once kanımsı bisey geldi o nedir neyin belirtisidir acaba
minnakmina MehZeyBedir gebelikte nişan ve yerleşme kanaması dışında kanama normal degildir doktora göründünüzmü
Ebruozyolcu MehZeyBedir şuan MehZeyBedir şuan 10+3 hamileyim 9+1 de benimde gelmişti ama sadece bir kere peçeteyle sildim öyle gördüm hemen doktorumu aradım 2 gün hastanede yatırdı düşük iğneleri yaptılar ama bebeğim gayet sağlıklı sadece idrar yolu enfeksiyonu varmış kum döküyormuşum
minikbaby06 MehZeyBedir bende de oldu 3 gün önce adet kanaması gibi hemen doktora gittim düşük riski ile 3 gün hastanede yattım hemen gidin bence kırmızı kanamaya iyi demiyorlar geçmiş olsun
MehZeyBedir Ebruozyolcu canım benm oyle telefonla arıycak doktorum yok randewu aldim yarin gidicem kuzenimde dedi banada geldi erkek bebege isaretmiş o kan dedi bende fazla takmadim cunku ilk gebeligindede gelmisti
Ebruozyolcu MehZeyBedir benim bundan 5 ay önce düşüğüm olduğu için herşeyde doktora gidiyorum arıyorum 😏
Sena00 MehZeyBedir erkek bebekle alakası yok gebelikte kan normal değildir ona bakılırsa benimde 10 haftalıkken kanamam oldu düşük tehlikem başladı sonra geçti şükür şuan 34+5 haftalığım kızım olacak yani erkek bebekle ilgili değil canım aynilarini banada söylemişlerdi 😇