GamzeBulutDemir
Benimde iki tane oğlum var şimdi ikide kızım olacak hiçbir sıkıntı teşkil etmiyor dışarı çıkmayan ev kedisi ise ve aşıları yapılıyorsa,kediden değilde yeşillikten kork derim kesinlikle sirkeli suda bekletmeden tüketme,toprakla temas ediyorsanda elletini çok iyi dezenfekte et,tüm etleri iyi pişmiş tüket,sakatat asla tüketme,tüm süt ürünleri pastörize olmalı yanii demem o kii bizim tüylü evlatlarımızdan önce bu mikrobu alabileceğimiz birsürü kaynak var ☺ İyi gebelikler dilerim 😻