Selam kızlar çok şükür bizde terfi olduk 🤲 Doğum hikayelerini okumayı çok seviyordum.Bende yazıcam demiştim kendime neyse ;
Hamileliğim çok sıkıntılıydı baştan sona kadar.20.haftaya kadar kusmalar bulantılar,24ten sonra kanamam ve doğum sancılarım başlamıştı yatarak ilaç iğne ile 36+6da hepsini bıraktık çok şükür kızımda zamanından önce gelmedi 🙏 39+0da eşimle orman a yürüyüşe gittik zerre ağrım sancım bişeyim yoktu.Bizde bizim kız gelmekten vazgeçti herhalde diyip 40bulur diye düşündük 😅akşam tekrar yürüdüm 1saat kadar hala tık yoktu ufacık ağrı yada sancı.Yatağa girdim tam uyumak üzereyken bi sıcaklık hissettim altıma mı işiyorum diye düşüdüm,tutmaya çalıştım ama yok tutamadım ayağa kalktığımda da 1bardak kadar su boşaldı.Eşimi çağırdım o benden daha telaşlıydı😅Hemen hastaneye gittik.Sancım yoktu ama suyum geldiği için yatış verdiler 1,5cm açıklığım vardı.2saat sonra da sancılar başladı.Dayanılmıycak gibi değildi.Adet ağrılarından 1,2tık fazlasını düşünün.Malesef ki benim hızlı açılmam ilerlemedi.Habire tuvalete gitme ihtiyacı duydum sanki büyük tuvaletim varmış gibi hissediyordum.Meğerse bebeğin kafasıymış baskı yapan.12saate yakın sancı çektim sonlara doğru zor oluyor.8cm de kaldı açılmam:/Doktorum elle açıklığı sağladı 10cmi.Sonra doğum başladı..Ebelerin,doktorun yönlendirmelerini dinleyin 🙏 kabız olmuşsunuz gibi ıkınmanız gerekiyor.Birkaç güçlü ıkınmadan sonra kızım doğdu.Kızım çıktıktan sonra ne ağrı kaldı,ne sancı.Zordu ama hepsine değiyor inanın.3300gr 50cm doğdu şuan yanımda uyuyor meleğim.Bakmaya sevmeye doyamıyorum 🙏 Darısı başınıza inşallah.4dikişim var.sadece 1gün oturmakta zorlandım.Şuan gayet iyiyim kızıma kendim bakıyorum
Epidural aldım ama bende pek işe yaramadı açıkçası.Yanınıza muhakkak depend alın hayat kurtarıcı.2paket aldım ben fazladan birşey almaya gerek yok yanınıza sadece bebek için 2kat kıyafet,ağız bezi çocuk için bez,battaniye,müslin bez ve kendim için kıyafet yeterli oldu.Sevgiler🌸