Kızlar bir hafta olacak nerdeyse sancılarım var nst de 87 lere kadar çıktı ama düzensiz sancilarim. Su yok nişan yok o yüzden de sancıların düzeni yok. Sıcak suya oturmak duş hurma yürüyüş herşeyi yapıyorum Çok yoruldum gerçekten bide küçük cocugum var ne olur dua edin hayırla gelsin artık. Böyle bı durumda Tecrübeli olanlar bı fikriniz var mı neler yapabilirim