Bana da nasip oldu buraya kızımın doğumunu yazmak 🙂 benim kızım biraz aceleciydi zaten 35. Haftada daha doğrusu 34+4 gibi bişeydi sanırın ufak bir kanamayla hastaneye koşmuş 1 cm açıklık olduğunu öğrenmiştik ancak kızım çok küçüktü kilosu düşüktü 2200 civarı bişeydi yanlış hatırlamıyorsam. Mecburen doğum iznine ayrıldım en azından 37 yi görmemiz gerekliydi. Evde yattım 37 hafta oldu daha çok ağırlaşmaya başladım çatı ağrısı deniyor sanıyorum baskı hissetmeye oturup kalmakta zorlanmaya başlamıştım. 38+0 da doktora kontrole gittik açıklık 3 cm olmuş, nst yi beğenmedi doktor bebeğin kalp atışları yavaşlamaya başlamış dedi. Yatışım yapıldı hastaneden takip etmek istediler birkaç saat sonra doktor tekrar geldi nst ye baktı sezeryan olması gerekiyo risk almayalım dedi. Spinal istedim. 4 de ameliyathaneye iğne hiç acıtmıyor spinal düşünenler olursa kesinlikle tavsiye ederim. 4.20de kızımın sesini duydum, yanıma getirdiler çok güzeldi 🙂 2 saat içinde ayaklarım açıldı 4 saat sonra yürüdüm hareket ettikçe açılıyorsunuz. Öyle insanların anlattıkları gibi zor, acılı birşey değilmiş sezeryan doğum. Sakın korkmayın siz ne kadar rahat ne kadar kendinizden emin olursanız herşey o kadar kolay oluyor. Biraz ağrısı olsa bile bebeklerimiz için değer.. Umarım herkesin doğumu çok rahat ve sağlıklı olur 🦋