Kızlar merhaba 5 günlük tecrübesi olan anne olarak size doğum hikayemden bahsetmek istiyorum :) Normal doğumdan çok korktuğum için sezeryan ile doğum yapmaya karar verdim doktoruma gittik ve eşimle birlikte sezeryan için gün aldık 22 Eylül dedi doktorumuz ama ogün bizim evlilik yıldönümümüz diye istemedik ertesi gün olsun dedi günümüz ise 23 Eylül oldu. 16 Eylül günü eşim işten eve geldi yorulmuş baya sohbet muhabbet ediyoruz ama ogün nasıl bir enerji var üstümde anlatamam birden tuvaletim geldi ve tuvalete gittiğimde nişanım gelmişti saat 21.13 doktorumu aradım oda hemen doğum yapacağım hastahaneye gitmemi ve eşyalarımıda yanıma almamı söyledi. Nst ye bağlasınlar ve açıklığına baksınlar dedi. Nişan geldikten sonra doğumun ne zaman olacağı belli olmuyormuş çünkü.. Ben gayet sakin bir şekilde duş aldım hazırlandım eşimde hazırlandı biz 21.56 da hastahanedeydik. Beni odaya aldılar nst ye bağladılar ebe çatı muayenesi yaptı ve 1 parmak açıklık olduğunu bebeğimin kafasının baya aşağıda olduğunu doğumumun başladığını söyledi.. Daha sonra beni bırakıl doğuma gitti :) hayatımda böyle bir acı yaşamadım çok pis birşeymiş çatı muayenesi demekki dedim normal doğuramıcakmışım :))) Sancılarım başlarda 20 lerde çıkıyordu daha sonra 99 lara çıkınca kendi doktoruma mesaj attım oda ben hemen geliyorum dedi ve geldi oda çatı muayenesi yaptı açılmam hala aynıydı ben sezeryan istiyorum diye hemen yatış yapın dedi eşime eşim tabi bi panik oldu heyecanlandı bende aynı şekilde heyecandan tansiyonum çıkmış tabi :)) Her neyse damar yolu açıldı önlük giydirildi beni doğuma götürdüler yatağa oturup öne doğru eğildim anestezi doktoru epidural yaptı ama kilolu olduğum için omur iliğe ulaşmakta zorlandı tam 9 kere aynı işlem yapıldı. Daha sonra ayaklarımda bi sıcaklık hissettim ve uyuştu beni yatırdılar kollarımı bağladılar önüme örtü örttüler 00:45 de doğuma girdim ve 01:13 de Ayaz oğlumun ağlama sesini duydum. O anı işte size tarif edemem o kadar başka bir duygu ki bende ağlamaya başladım oğlumu temizleyip yanıma getirdiler yanağıma koydular okadar güzeldi ki pamuk gibiii… daha sonra onu götürdüler bana sakinleştirici vurdular yarı uyanık yarı uyuyor moddaydım ve dikme işlemi başladı yaklaşık 20 dakika sürdü. O gece sersemlikle şaşkınlıkla ve mutlulukla geçti..İşte doğum hikayem böyle benimde :) yeni tecrübeli anne olarak mutlaka depend alın ben çok rahat ettim yanınıza çorap koyun ve emzik kızlar emzik okadar güzel bir kurtarıcı ki mutlaka alın yanınıza derim bebeğinin altını pamukla temizleyecek olanlar küçük bir kap koyun. Sağlıklı bebekleriniz olsun inşallah rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin.. ❤️❤️