Canım ikili testte bebegın kesesinden su alındığını ilk defa duydum biz de yaptırdık öyle birşey söz konusu degıl , fakat bebek ile alakası sıkıntı görülür ise amniyotik sıvı alınıyor o da kesin teşhis konulabılmesi açısından onun dışında böyle birşey söz konusu degıl ☺️