1PrensAnnesi Kızlar neredeyse doğuruyordum gece belden bacaklara doğru sancılarım oldu daha önce doğum yaptığım için sancıların kasılma olduğunu anladım eşimle hastaneye gittik nst de sancılar çıkmadı ama geçmiyo aksine artıyodu doktoru çağırttırdık geldi ultrasonda yoğun kasılıyo zorluyo bebek aşağıyı dedi nstde de görülmeye başladı serumla iğneyle sancıları kestikler hafif bi kanamayla atlattım şükür ama resmen doğuruyodum. Doktor epilepsi ilaçlarımdan ötürü bebeğin bu riski atlattığını söyledi zaten riskli gebeyim hastalığımdan ötürü iyiki sabahı beklemedim gittim sizden ricam hayrınıza bana dua edin sağlıkla zamanlıca doğurayım şimdiden sağolun
Cansucasalin Rabbım bebegıni sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşAllah yavruna kavuştuğun anı görmeyi kollarına alıp kokusunu duyduğun zamanı görmeyi nasip etsin inşAllah 🤲🏻🤲🏻💜 gönlünü ferah tut sabır et , Rabbım her zaman seninle 🌱