Kızlar Annem doğumu özelde yapmamı istiyor. Durumumuz pek müsait değil. Esimde cok istemişti sonra ben o parayi cocuguma harcardim zaten diye gecistirdim üzülmesin diye. Ilk kurtajim var o yuzden korkuyoruz. Annem de parasi neyse ben karsilicam evlnemis olman bunu yapmama engel mi? Sen benim çocuğumsun sana yapmicam kime yapicam dedi babamin durumu iyi cok sukur. Her zaman yardimci da olurlar ellerinden geldigi kadar sagolsunlar. Bugün de devlete gittim 2 de anca bu saatte eve geldim hali ile korkuyorlar. Sizce ne yapmalıyım acikcasi cekiniyorum ama. Ailem hep uzerime titrer her seyimi yapmak isterler esimde sevindi Allah razi olsun dedi ama oda mahcup oldu cok kararsizim özelde ki doktorum da prof ve isinde iyi birisi ne yapmaliyim sizce? 😒