suraa60 muayene ücreti SGK lı 80 ama Doğum ücretleri de öyle uçuk değil bayan olarak Petek hanım var diye hatırlıyorum ama ben Mesut beye gidiyorum çok ilgili doktor genel de de nöbetçi oluyor ve sürekli iletişim halindeyiz bir sorun olduğunda eşim erkek doktor istemiyorken şimdi Mesut hocadan başkasına gitmiyor