Reyyan34 Kızlar başka hiç rahatsızlığım yok ama 2 haftadır fln tad alamıyorum koku da yok arada bir çok nadir gidip geliyor kısa süreliğine neden oluyor acaba? Grip gibi başladı burnum açıldı gribim geçti ama bu koku olayı düzelmedi🤔
Epifenomen Reyyan34 covid testi yaptırın, tat ve koku kaybı belirleyici özellik. Ben de grip sandım ama değilmiş. Test yaptırsanız size bir ilaç vermezler ama en azından temaslı olan insanları karantinaya alırlar başka insanlara bulaşmaz
ryilmaz07 Reyyan34 test yaptirin bende de ayni sikayetler vardi ne yazikki pozitif cikti 12 gundur cekiyorum
MihricanA Reyyan34 Gec bile kalmışsınız hemen test yaptırın benim sadece koku alamama belirtisiyle verdigim testte pozitif cıktı geciktirmeyin
Epifenomen Reyyan34 hayır henüz geçmedi, tat ve koku çok hafif alıyorum..hiçbir şey kullanamıyorum. Ağrım veya ateşim olursa sadece parol.
ryilmaz07 Reyyan34 hayir hamile oldugum icin ilac vermiyorlar.koku tat kaybi haricinde sikayetim yoktu ama 2 gundur nefes darligim da olmaya basladi
Epifenomen Reyyan34 kuzum bunun bir süresi yok. Sadece 14 gün sonra bulaştırıcılığı kalmıyor o kadar. Bazıları bir ayda atlatıyor bazıları bir haftada tamamen kişinin bünyesi bağışıklığı ile ilgili bir durum
Epifenomen Bahartrn61 ikinci testi yapmayacaklarını söylediler , 14 gün sonra normal hayatınıza dönebilirsiniz ve tat koku gelmeye başladığında iyileşmiş sayıyoruz dediler
ece_2206 Epifenomen tat koku hissiniz kac günde geldi acaba benim bugun hastalığımın 6 koku kaybının 3.günü 14 günde mi geçiyor acaba
Fasulye-87 Ben de covid im şuan 14 gündür tat ve koku yok. İlaç yok malesef c vitamini ve bol limonlu su 3 lt ye yakın. Siz de test yaptırın kendinizi izole edin geçmiş olsun