Selam kızlar buraya doğum hikayemi yazdığıma hala inanamıyorum😬11 günlük bir anneyim Allahım isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın🤲🏻Şimdi gelelim bizim hikayemize☺️Hamileliğimin ilk üç dört ayı kabus gibiydi sürekli kusuyordum ve 56 kilo ile hamile kalmıştım 52 ye kadar düşmüştüm. Neyse ki ikinci ve üçüncü trimester harika geçti. Yemek yemenin zevkine varmıştım☺️Toplamda verdiklerimle beraber 14 kilo aldım. 30. Haftadan beri yalancı sancılar kasılmalar yaşıyordum doktorum normal olduğunu söylemişti o yüzden dert etmiyordum. Bebeğimin başı da yine 30. Haftalarda dönmüştü şuana kadar normal doğum olmaması için bir sebep yoktu zaten ben de normal istiyordum. 10 eylül gecesi ben de değişik sancılar olmaya başlası ağrısız kasılmalarıma ağrı da eşlik etmişti ve 15 dakikada bir gelmeye başlamışlardı. Önemsemedim yattım uyudum sabah 5 te şiddetli bir ağrıyla uyandım lavaboya gittim ishal olmuşum ve o sırada nişanım geldi. 11 eylülde de doktor randevum vardı hemen doktorumun hemşiresini aradım ve gelememi söyledi ağrılar 6-7 dakikada bire düşmüştü. Hastaneye gittik doktorum çatı muayenisi yaptı hiç acımadı Açıklığımın 4 cm olduğunu söyledi ben şok tabi😅bir heyecan bastı bana doktor eli kulağında bugün yarın doğurursun dedi😅eve gittik duşumu aldım bebeğimin yatağını düzenledik annemle sonra sancılarım yarım saat içinde 2-3 dk ya düştü artık beni zorluyordu tekrar hastaneye gittik yatışım yapıldı ebe açıklığa baktı 6 cm olmuş epidural ister misin dedi evet dedim ama anestezi uzmanı gelmek bilmedi ve benim açıklık 7-8 cm olmuştu bile yine de yapılsın dedim ama hiçbir işe yaramadı geç kalındığı için. Tüm sancıları çektim doktorum da ekibi de çok ilgilendiler bir ebe doğurana kadar başımdaydı ve sancı geldikçe ıkın dedi en son 10 cm olmuştu ve çatala çıktım ama artık dayanacak ıkınacak gücüm kalmamıştı yine de elimden geldiğince doğru ıkınmaya ve sancıları boş geçmemeye çalıştım ebelerin ve doktorumun talimatlarıyla. En son ebe karnıma bastırdı ve bebeğim balık gibi kaydı gittim içimden ve eşi de 2-3 dk sonra çıktı o çıkınca daha da rahatladım. Yırtılmam yoktu dıştan üç dikişim vardı. Dikerken bana anestezi verdiler 5 dk uyudum ve uyandığımda beni odama getirmişler bebeğim yanı başımdaydı pamuk gibiydi. Rüyadaydım sanki doğurduğuma inanamıyordum çünkü benim canım çok tatlıydı o kadar ağrıyı nasıl çektim şuan bile hala düşünüyorum. Bu Allahın bir mucizesi gerçekten🥰Tavsiyelere gelecek olursak yanınıza mama alın çünkü sütüm ilk gün yok denecek kadar azdı ve bebeğim sarılık geçirdi. Depend kesinlikle alın hasta beziyle uğraşılacak gibi değil çünkü ben iki paket l beden bitirdim . Ayrıca normal doğumdan da korkmayın kızlar gerçekten son 10 dk sı hariç dayanılmayacak hiçbir şeyi yok😊 şiddetli bir gaz sancısı çekiyor gibisiniz😬 bütün annelere hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum uzun olduysa hakkınızı helal edin. Şimdi ben Aybars’ımı seyredeceğim azıcık🥰