Merhaba hanımlar ilk hamileliğim ve tecrübesizim kıyafet nasıl almalıyım hangi beden almalıyım yani yeni doğan falan almadım hic daha aldıklarım hep 1 3 ay 2 4 ay tulum cıt cıtlı body vs tarzında aldım hatamı yaptım acaba beden konusunda yeni doğanlar cok cabuk kücülür diye almadım bi kac aylık büyük alırsam daha cok giyer dedim hatamı ettim kafamda deli sorular😂