Merhaba ben pendikte oturuyorum ilk oğlumu kartalda Bi özel hastanede sezeryan ile doğurmuştum ama şuan durumumuz o kadar iyi değil yine kontrollerime filan ilk oğlumu doğurduğum hastaneye gidiyordum ama Bi kaç aydır Pendik devlet hastanesine gittim ve oradaki doktorumu çok beğendim anlayışlı ilgili Bi insan ve bana istersen doğumunu 15 kasımda burda yaparız dedi siz daha önce pendik devlet hastanesinde veya herhangi Bi devlet hastanesinde sezeryan doğum yaptınız mı nasıl geçti Bi bilgi verir misiniz biraz korkuyorum da sizce devlet mi yoksa özel hastane mi teşekkürler