Elifipek1 Merhaba arkadaşlar 5.hafta 2günlk hamileyim hiç bir belirtim yok hala aynı durumları yaşayan varmı?
Bmom Elifipek1 belirti derken canım zaten şuan çok erken daha bende 5 haftalık hamileyim sadece halsizliğim oluyor hızlı acıkıyorum arada kasık ağrılarım oluyor onun dışında belirtiler 6. Haftadan sonra başlıyor
Ebrarbebek66 Elifipek1 canım ben 6 +6yım sadece acıkınca midem bulanıyor başka bısey yok doktor normal dedi bana
ipekursat Elifipek1 ara ara kasık ağrısı,ayakta çok durunca bel ağrısı oluyo bir de çok fazla uyuyorum bir haftadır.Şu an 5+3
Elifipek1 Bmom bende öyleyim canım acıkma hissi çok var arada kasıklarım ağrıyo daha hastaneye gdemedm 6.haftamda gitmeyi düşünyrm ilk hamileliğimde bu şeklde olmamıştı ondan endişelendim
[silindi] Bmom bende 4+6 haftalık gebeyim canım bulantı vesaire yok bugün sadece dişlerimi fırçalarken kustum. Bende de meme ağrısı kasık ağrısı ağzımın içi çok kuruyor bir de akıntı var. Bulantılar için daha erken diye düşünüyorum canım 6 7 de başlar
Elifipek1 [silindi] Anladım canım benmde hafif kasık ağrılarm oluyo meme hassasiyeti oluyo okadar umarım bulantılarm olmaz
Elifipek1 Bmom evet canım ama yinede insan merak ediyo cnkü aynı şeyler olmuyo her gebelik farklı oluyo
Elifipek1 ipekursat kasık ağrıları bendede oluyo canım ama onun dışında bi belirti yok umarım böyle devam eder😊
Minikbebek123 Elifipek1 5.haftada yaşamazsın zaten . En az 7hafta olması lazım hani halsizlik bulantı olması için gibi gibi…
Elifipek1 Hyl32 hanfendi ilk hamilelğim değil 2.hamilelğim ilkinde benm dördündü haftada başladı ondan sordum sizde beyninizi buna cevap vererek yormayın
sukayhanacar Elifipek1 31 haftalığım bu 30. haftaya gelene kdr göbeğim çıkmasa hamile olduğumu bile anlamamıştım hiç bi belirtim olmadı herkes belirti yaşıcak diye de bişey yok ki daha çok yeni zaten sizin. sağ salim gelsin bebişiniz.
Elifipek1 sukayhanacar ay inşallah canım ne güzel ya umarım bende senin gibi olurum en cok istedğim seyde bu😊
sukayhanacar Elifipek1 belirti arama kendinde beynini rahat bırak ki tadını çıkarabilesin🥰 umarım ben gibi rahat geçer seninde. bebeğim sağolsun iyi davranıyo bana ♥️
Eymeninasaf Elifipek1 bende önce hiç belirti olmadı sevinmiştim rahat geçicek diye 7 veya 8 haftadan sonra bulantı kusma halsizlik uyku hali başladı daha erken başlar sizinkide veya rahat geçer
Elifipek1 Eymeninasaf hadi ya umarım bu şeklde olmaz benmde canım atlatrsn inşallah sende ilk hamilelğimde benmde öyleydi