vuslatim34 canım benimde pıhtılaşmam var ama çok büyük bi pıhtılaşma değilmiş doktorun dedğini göre ama 20 haftalık kızımı kaybettim bi problem çıkmadı bende araştırmaya başladım ve bir genimde pıhtılaşma çıktı hocamda çok önemli değil ama bu testite yapalım varmı yokmu kan akış hızın nasılmış öğrenelim dedi o yüzden yaptı ona göre ilaca başlatacak sanırım tam net bişey demedi bir kaç sonucum daha var o sonuçlarada bakıp ona göre ilaca başlatacak sanırım iğneye