halitefe ya korkulacak bişey değil dedi ilaçlarıı kullan tedavi altında olacaksın zaten dedi 2 bebek kaybettik artık daha dikkatli olacağız dedi sağlıklı grbrlik olması için tedbiri bırakmıcaz dedi hadi hayırlısı olsun 25 eylülde adet olmam inşallah sabırsızlıkla bekliyorm 🤲