Mrb 35 haftalığım bugün dün gece ilişkiden sonra hafif kan geldi sabah yine afedersiniz kanlı akıntı geldi sonra peçeteyle sildiğimde pembe pembe geliyordu doktoruna yazdjm nst ye gir dedi girdim yarım saat önce. En fazla 40 a çkıyordu. Hemşire Tam nst yi kapatıcağı zaman 90 a çıktı o ara hissettimde zaten bir sızı vardı belimde ve kasıklarımda şimdi de ara ara hafif oluyor. Sizde nasıl durum devam ederse ağrı ve kanama gel dedi doktor. Erken doğum olur mu korktum 😑