Selinnar Beta kaç kese yi görünüz mü? 2419.0 bnmki salı doktora gidicem bnde merak ediyorum herkesin de bu civarda mı?
Zeynep Selinnar bende 5 haftaya girdim ama daha beta ölçtürmedim. Pazartesi ölçtürcem Normalde bu 5. hafta da 20-7000 arası normal Ama bakalım kaç çıkıcam. Önemli olan 2 günde bir 2 katı artması
Nrsmaggs Selinnar ben beta baktırmadım direk vajinal ultrasonla baktı öyle gördük kese bile çok küçük henüz 😬
Zeynep Lekelenme yaşayanlar kesinlikle cinsel ilişkiyi bıraksın bir kaç hafta yaklaşmasınlar. Düşük riskini artırıyor
asya_zehra ayyy siz ne minnaksiniz 🙈 okuyayimda büyüdüğümüzu hissedeyim diye girdim artık kusura bakmayın kızlar 😊 insallah sizde büyürsunuz Allah kucaklarimiza almayı nasip etsin🙏🙏🙏
sevdenuur Selinnar canim ben 945 di ilk betam bidaha baktirmadim aile hekimim gerek gormedi direk kadim doguma yonlendirdi, 5 kese gayet net gozuktu sorun yasamadik hic