Sule_Ktn Kızlar 39 haftalık oldum ama ne bi sancı ne de başka birşey var sanki hamile değilmişim gibi 🤦 haftaya Çarşamba son yoksa yatış yapıcam dedi doktorum benim gibi olan var mııı ?? Bide kız çocukları erken gelir derler hiç ilgisi yokmuş 😀😀🙈
Tatlisannedilekk Sule_Ktn 38+1im doğurmak istiyorum artık ama inatçı oğlum gelmiyor, rahatı iyi galiba🤭
Ayserksi Sule_Ktn bende öyle diyordum hiç belirti yoktu bir anda geliyor merak etme 😄 hemde ne suyum geldi ne nişan
Sule_Ktn Bilgece__ yaa beklemek çok kötü birşey dua edelim inşaAllah hemencecik sağlıkla gelirler yaa 🥺🥺
Mom10 Sule_Ktn kulliyen yalan 😂kiz erkek fark etmiyor bence gelen geliyor 😂yeter ki hayirla ve saglikla gelsinler bizde bekliyoruz bakalim artik🥰