Nursk16 Merhabalar 6+3 haftalık hamileyim ama dr bebeğimin kalp atışı olmadığını söyledi vajinal ultrosın baktığımzda küçük bir hareketlenme yani kalp atışı var ama ses ye çıkmadı böyle bir şey yaşayan var mı
Semaaykal Nursk16 kendini ve bebegini üzülme çünkü 6 haftada yeni yeni kalbi atıyor dedigim gibi 7 +5 duyabilirsin bazen 8 haftalarda bile duyuluyor başka doktora gidebilirsin istersen
Semaaykal Nursk16 ben sana istersen doktor önere bilirim Herkes o doktora gidiyor bebegi olmayana bile ilaç verip bebekleri oluyor benim gittigim doktor istanbuldaysan
Nursk16 İki dr gezdim ikiside normal olmadğını söyledi bu haftalarda duyulması gerekirdi dediler o kadar moralim bozuldu ki dün ağlamaktan gözlerim kan çakmağı oldu artık
busbus35 Nursk16 cnm altıncı hafta çok erken 8 haftan dolsun ozaman hit çok normal şuan duyulmaması hatta benm 7 haftamda gittim duyulmadı iki hafta sonra gel ddfi duyuldu korkma üzülme yansimasin bebeğine Ayetel Kürsi oku kendine
Nursk16 Birde Geçen hafta acile başka doktora gittim doktor bana progestan vermişti düşük olmaması için dün ki gittiğim dr ise kullanma sağlıksız bebek olacaksa düşsün tarzında bir şey söyledi çok korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım progestan içen var mı