belgintirpan Yarın bebeğime giysi alışverişine gidicez ağustos sonu gibi gelicek bebişimiz sizce neler almalıyım? uzun kollu mu kısa kollu mu? Neye göre kaçar adet alıcam hiç bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim anneler
[silindi] belgintirpan benimde temmuzda doğacak ama bebekler ilk 15-20 gün uzun kollu giyiyormuş o yüzden ben aldım 3 tane uzun kollu alabilirsiniz ya da 4 tane. 0-3 aylıkları kısa kollu alabilirsiniz ama bebeğinizle alakalı bi durum aslında şimdi kaç kilo doğacak boyu ne olacak çok değişiyor. O yüzden yenidoğanı şimdi alma bence ben aldım pişmanım beklediğimden uzun şu an bebek aldıklarımı olmayacak. http://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0587279002.html Buna bakabilirsin bunlar yeni doğduğunda baya kullanışlı oluyor