Humaa-1 yani bilmiyorum ki ben iki hafta önce düşük yaptım. Benim yerleşme lekesi değilmiş demekki. Bir hafta kahverengi geldi sonra adet kanaması gibi oldu. Doktora gittiğimde bebek düşmüş dedi. 🤷🏻♀️ Bunda öyle çok ağrım olmamıştı. İlk gebeliğimde 7 haftalıkken düşürmüştüm. Onda çok şiddetli ağrım olmuştu. Ama senin kasık ağrın bebek yerleşmeye çalıştığı için olabilir , sakın kötü düşünme🤲🏻