Fatmanur_ergin Edibaby canın çekiyorsa yemelisin bence abartmadan. ben yiyorum bi sıkıntımda yok çok şükür🙂
mercimekkmom Edibaby ben hamıke oldugumu bılmıyorken etlı yemıstım ogrendıkten sonra hıc etlı olandan yemedım ama etsız cok fazla tukettım henuz bı sıkıntıda yasamadım
CansuAbinik Edibaby Etsiz çiğköfte bir kere yedimm. 🙈 Benimde canım çok çekiyordu. Canınız çekiyorsa yiyin bence bir şey olmaaz🤗
yagizefeninannesi Edibaby riskli hamileliğin varsa doktoruna danışmadan yeme, ama normal sağlıklı gebeliğin varsa etsiz çiğ köfte yiyebilirsin, ben de yiyorum canım çektiğinde zaten bulgurdan yapıldığı için sorun olmuyo tabi fazlasına kaçmadan.
Bugleemm Edibaby ye canım birşey olmaz etsiz olanından ye annemin çiğköfte salonu var hep içindeyim yani çiğköftenin kokusu geldi te burnuma valla 🙈 önceden de çok yiyordum şimdi de yiyorum bak yine canım çekti 😂