Tugceegemen sibel0805 evet hepsi içindeydi ana virüsten dolayı fotoğraf çekimi yapılmıyormuş şuanda o yüzden yapılmadı ama doktorum doğum anında telefon işe çekildik hatıra kaldı ☺️
sibel0805 Tugceegemen buna üzüldüm işte kuzum kendi fotografçımıza test yaptırsak yine de almazlar mı acaba ? hayatta hep fotoğraflara önem veririm anılar en güzel şey. daha güzel hatıralar anılar biriktirin hep yavrunla kuzum :)
Tugceegemen sibel0805 amin sağol canım inş almıyorlar valla refakatçiyi bile zor aldılar onun dışında kimse almadılar bile ailem hiç gelemedi bi sorun yinede bi öğrenin. Sağlıklı olun inş sağlıkla gelsin kuzu 🥰