Gulgok Kızlar merhaba. Hamilelik kıyafeti kaçıncı aydan itibaren almaya başladınız yardımcı olursanız sevinirim 😍
Astadavistabeybi Gulgok ben sadece lcw ‘den 30 liraya siyah hamilelik taytı aldım 1 tane onun dışında yaz olduğu için etek şort gibi şeylerle geçirdim üst olarakta bir iki beden büyük almaya başladım rahat bol olsun diye başka birşey almadım 6 aylık sayılırım şimdiye kadar rahat ettim diyebilirim evde zaten hep şort pijama vs rahat bize bol şeyler giyiyorum
Deletedmom355 Gulgok bn 14 hafta oldum 2 haftadır giyiyorum hamile eşofmanı ve taytı. Üstüme de bol tişörtler aldım şimdilik 🙈
Zlyha58 2-3 aylıkken pantolon falan aldım ben iri bir karnım var 😁 hiç bir kıyafetim olmadı çünkü üst olarak tuniklerim zaten boldu
Gulgok Zlyha58 Ben de 2 buçuk aylık hamileyim dar gelmeye başladı erken mi acaba diye düşünüyorum ama yalnız değilmişim 😁
Burcinisp88 Şuan 4 aylığım. Pantolonlarım göbekten sıkıyor. Benim karnım sivri oluyor o yüzden hemencecik çıkıyor. Lc de güzel hamile pantalonları var onlardan alıcam bi ara. Üst kısım için bişi almama gerek yok şimdilik. Daha kilo olmadım sayılır çünkü
Gulgok Astadavistabeybi çok güzel sizinki yaza denk gelmiş benim kışa denk gelecek salaş şeyler giymek en mantıklısı sanırım şimdilik
Astadavistabeybi Gulgok siz yine iyi giymişsiniz ben ilk aydan giyemedim inanılmaz ödemim olmuştu baya kötüydü karnım sonrasında da hiç giyemedim sıktı
Zlyha58 Gulgok yok canım değildir herkesin bir olmuyor dar pantolonlarima hasret kaldım 😂 iccamasirlarim bile sıkıyordu düşün 6 ayım biticek şimdi sivri bir göbusum var 😁
Derinsmom Gulgok yalnız değilsiniz bende öyleym 3 aylığım ama sanki 5 aylık gibi göbeğim var giyemiyorum hiç🙈
Astadavistabeybi Gulgok vallahi son aylar full tayt giyerim galiba. Başka giyecek birşey bulamıyorum ki bi de doğumdan sonra spor vs dersek zayıflarım diye çok almak istemiyorum 😀
Oglusannesi26 Ayımdan sonra almaya başladım şükür hamileliğim in sonuna kadar da kullandım hepsini 😄 lcwaikiki den aldım ve gorsin hamile diye bir siteden aldim