demet- Merhaba kızlar sabahları multivitamin akşamları demir ve yatmadan omega 3 birde d vitamini damla kullanıyorum. Sizde hergün düzenli bunları kullanıyor musunuz? Hergün içmenin Bi zararı olmaz demi
Rojda24 Canım bende her gün bi vitamin bi omega alıyorum aksine sana ve bebeğin için çok önemli ve iyi ama tabi doktorun her gün iç demişse yada nasıl kullanman gerektiğini söylemiştir
demet- Rojda24 tamam canım teşekkür ederim birisi sürekli kullanmanın iyi olmadığı söyledi o yüzden aklım karıştı