Aysnr0507 34+5 haftalığım bugün kontrolde 2450 gram dedi doktor o an aklıma gelmedi doktora iyi mi diye sormak🙄 sizin nasıl kilolar?
Hilal93 Aysnr0507 gayet güzel maşallah 🧿 biZim kız o Haftada 2600 gr dı bu cuma günü gene kontrol var 37+5 inci günde yani
Aysnr0507 Hilal93 maşallah🧿 bana biraz az gibi geldi de doğuma kadar 3,5 felan olur mu acaba? Eve gelirken hemen muz ceviz fln aldım galiba bebeğe en çok onlar kilo aldırıyormuş
Ga0312 Tuanazra canım bende 35+5 te 2800 Dü doktor önde gidiyor biraz iri bebek olcak dedi sana öyle bişey demiş miydi
Hilal93 Aysnr0507 evet ama alır merak etme canım sağlığı önemli olan 😊 endişelenme doktor bişey olsa söyler zaten
Havvamurat Gonay valla ben de önde diyirum doktorum önde değil diyor. İlk oğlumda da aynı doktora gitmiştim 36.haftada 3600du ona hep 10gun önde derdi. Bu önde değil dedi. İlk oğlum 3820gram normal doğumla dogdu 39+2 de
Havvamurat GlerEsra doktoruma özellikle sordum hayır önde değil dedi ben de şaşırdım. İlk oğluma gire degerlendirmis de olabilir aynı doktira gidiyorum yine. İlk oğlum 36.haftada 3600du 39da 3820 dogdu
Havvamurat GlerEsra belki de genetik özelliklere göre değerlendirmiş olabilir. Biz biraz iriyiz. Benim erkek kardeşim de 3910 gram dogmustu
GlerEsra @Havvamurat# Havvamurat sağlıklı olduktan sonra tabiki kilonun bir önemi yok Allah sağlıkla kavuştursun inşallah yavrunuza ama doktorunuzun biraz önden gittiğini size belirtmesi gerekirdi.