Merhaba güzel anneler 29. Haftama girdim ben yavaştan şampuan vs araştırmaya başladım. Baby me almayı düşünüyordum ama okuduğum bazı yazılarda göz yakıyormuş böyle bir şikayeti olan anneler var mı aramızda veya kullanıpta memnun kalan yardımcı olursanız çok sevinirim🤓 ve bana daha önceden kullandığınız veya kullanacağınız şampuanları yazar mısınız? Şimdiden teşekkür ederim🤩🎉