Ecrin23 Arkadaşlar 4lu tarama riskli çıkıp dna panaroma testi yapanlar varmı aranizda lütfen paylaşırmısınız 😞
Annelikduygulari Ecrin23 bu tarama testleri cogu zaman riskli cıkıyor cocuklar sapa sağlam doğuyor allahın izniyle anne geçirdiği sıkıntıyla kalıyor acabamı die. Keşke yaptırmasaydın ben yaptırmadım öle yada böle nasıl olsa doğurcam die
Ecrin23 Annelikduygulari ikili temiz 4lu riskli çıktı panaroma testi veya amniosentez önerdi doktor panaroma yaptım şuan sonuç bekliyorum korkular içindeyim Acaba bu test güvenilir mi diye
Cansu-06 Ecrin23 sonuçları vermedi telefonda söyledi riskli diye, yarın gideceğim. Sizin sonucunuz nasıl
Ecrin23 Cansu-06 benim çok şükür harmony sonucum güzel geldi 4lu taramam 327 çıkmıştı bende ikili tarama yapilmismiydi
Cansu-06 Ecrin23 evet ikili yapıldı temiz çıkmıştı o. Gözünüz aydın çok sevindim inşallah sağlıkla doğar bebeklerimiz
Esralacn Benimde ikili testim kötü geldi nift testi yaptırdım onun sonucunu bekliyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsunnn
Cansu-06 Esralacn ben de bugün yaptırdım testi. İnşallah sizin de benim de temiz gelir 🙏 içinizi ferah tutun çok kişi de duydum etrafımızda
Btltlg 4lü taramayı yaptırdım ben de. 3 değere bakılmış açık spina, down sendromu,trisomi18 sizin de öyle mi
hayalll0 Btltlg benimde 4 lü taramam da 3 üne bakılmış. Doktorum değerler sınırda çıkmış dedi. Amino sentez veya fetal dna önerdi.