Milos35 ☺ bizler hep birlikte başarıyoruz burda bende histereskopi oldum bir hafta önce bende de bu bahsettiğimiz bütün riskler vardı rahim delinebilirdi zedelenebilirdi kanamam vardı farklı komplikasyonlar gerceklesebilirdi ve kullanacakları ilaca alerjim vardı hepsine rağmen yaptırdım çünkü sonucunda ne olduğunu anlayacaktım rahimde perde mi var polip mi var rahim seklim mi bozuk bebege engel ne vardı kafamdaki herseyin gitmesi lazımdı dua ettm oldum çıktım sadece doktorunu iyi seç gerisi kolay kuzum hemde hsg hamile kalmayı kolaylastırıyo insallah hsg olup hamileyim diye post açtığın günler olur 🌸