kadeerrr Düşük yada erken doğum riski olan var mı benim gibi😢 Rahim şekli bozukluğum olduğunu öğrendim bugün 32. Haftama kadar dikkat etmem lazım. Allahım O günleri görmemi nasip eylesin 🙏 sizde nasıl gidiyor Kızlar
oozgee kadeerrr en başından beri var miydi acaba dusuk riskiniz. Ve rahim şekil bozukluğu sonradan mi oldu
kadeerrr Nida_Y Kahverengi lekem oldu doktor dikkatlice inceledi şekil bozukluğu çıktı canım en ufak şeyde doktora gidin bence gitmeseydim bilemeyecektim
ilknr_ylmz94 Bende de rahim ağzı kısalığı var yarın renkli ultrason çektircez ona göre ne yapılacağına karar vercez
Busra010101 ilknr_ylmz94 kac santim kisaligin benim de 2.4 erken dogum riskin var dedi progestan verdi igne vuruldu bebegimi surekli asagida hissediyorum
ruzgargibi Ben de bugun kisalma oldugunu ogrendim bebegim asagida hareket ediyo ve cok korkuyorum 2.6 😓 sizler calisiyo musunuz ise gitmek vs bunlar tehlikeli mi acaba doktor muayenem cuma gunu