Rabia95 Ozgeeekoooocc panik atağımdan dolayı sezaryene meyilliydim 33. haftamızdayız bebek kanala girmiş kafası da çok aşağıdaymış doktorum doğumun çok kolay olur normali deneyelim muhakkak dedi, şimdilik normal görünüyor inşallah 🤲🏻🌸
ecembugra53 Ozgeeekoooocc inş canım 36 haftalık olayım başlıcam hurma yemeye hareketler yapmaya canım sıcak duş almaya 😊 Doğum kolay olsun diye perine masajı da yapıcam onu son haftalarda 37 den itibaren yapılması lazım
Rabia95 Eddaliko evet kuzum bu hafta gittim zaten belirtileri vardı idrarım gelince affedersin top düşücek gibi yürüyorum. Adım atamıyorum