Epifenomen rabiass bebeğin gelişiminde sıkıntı yoksa aldığın kilonun önemi yok kuzum. 22 haftada 3 kilo almıştım. Normaldi
Mirmom rabiass bende ıkı kılo falan aldım doktora sordugumda bebegın kılosu normalmı haftasına gore hersey normal demıstı bana sende bı sor onu canım hemen ıcmen nasıl
rabiass Mirmom geçen hafta detaylıya girdim bı sıkıntı gorunmuyo herşey normal dedi yani bebiş de iyidir kilosu falan az olsa söylerdi dimi
Epifenomen rabiass onu ben de yapıyorum bir ara çikolatalı kavonozuna düşüyordum artık durduruyorum kendimi, o kadar da olsun biz de insanız😄😄