Kızlar bugün ilk defa doktora gittim kontrole 6+1 deyim..Gebelikten önce de zaten benim tansiyon sorunum vardı ama ilaç vermemişlerdi hiç genç olduğum için(28 yaş).Bugün kontrolde de 14/10 çıktı tansiyon ve doktor 1 hafta ölç ona göre aspirin başlarız dedi ..Benim gibi olan var mı biraz korkuyorum 😞