Haticerdogann Kızlar ben 2 ay önce düşük yaptım kan uyuşmazlığı olduğu için çıkışta iğne yaptılar tekrar hamile kaldım uyuşmazlık testim pozitif çıktı çok korkuyorum nasıl oluyor iğne oldum ama iki ay önce
Kvsr-klm Haticerdogann bendede kan uyusmazlıgı var ama doktor sımdı igne olma dedı 2 aylık hamileyım kanaman olursa igne olcaksın dedı bılmıyorumkı
Ummuhan4934 Haticerdogann Bende ilk doğumdan sonra vurdum tekrar gebe kaldım test negatif çıktı aöa her ihtimale karşı 28inci haftamda inemi yaptı doktorum bi sıktıntm da yok cok şükür 37+1iz🤲🌸
Haticerdogann Ummuhan4934 canım bende iğne oldun 2 ay önce düşük sebebiyle ama benim pozitif çıktı korkuyorum bebeğime bir şey olur diye anlamadım neden böyle oldu tekrar kan vericem yarın 😢
Tugbahanim1 Haticerdogann tekrar bakacaklar evet, eşinin de kanının pozitif olduğuna dair belgesi yoksa ondan da tekrar isteyebilirler kan. Benim öyle olmuştu.