tgbktszdmr Kızlar kaçıncı ayda hangi çatlak kremini kullanmakta başladınız? LIERAC çatlak önleyici kremi kullananınız oldu mu ?
AlevDemirel tgbktszdmr kullanıyorum 30+2 deyim henüz çatlak yok.13 kg aldım 66 kg ım😞kremler bi yere kadar önemli olan genler 🤷♀️
Hepimomm Karnım çıkmaya başlayınca kullanmaya başladım 35 haftalık oldum karnımda yok ama bacaklarımda ufak oluşmuş oraya hiç sürmemiştim şimdi oraya da devam ediyorum. Bio-oil kullanıyorum
Robin tgbktszdmr ilk zamanlar olmadi catlak ama karnim büyüdükce ve gerildikce o bile fayda etmedi catliyor malesef 😕