Merhaba dün de yazmıştım ishal oldum diye patates muz falan yemiştim geçmişti aksama kadar rahattım gece 4de yine başladı ve bu sefer çok şiddetli gece kalktim yine patates muz yedim soda ictim ama ne fayda midem de agriyor acile gittik serum verdi başka ilaç vermiyorum hamile olduğun için dedi ama ben çok kötüyüm kendi kadın doğum doktoruma mesaj attım oda bana reflor şase günde 2 kere kullanabilirsin dedi ama tedirgin oluyorum var mı gebelikte bundan kullananlar ya geçmiyor