anesyk Selam herkese🙋 9+2 haftalık hamileyim şimdilik nasipse özel kocaeli hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum orada doğum yapan var mı?memnun kaldınız mı? hangi doktora gittiniz ?doğum ücreti hakkında bilginiz var mı?
Zlm4141 anesyk merhaba bende konakta doğum yapmayı düşünüyorum Erkan beyde allah nasip ederse ama özel Kocaeli hastanesinde en iyi doktorlar Hilal hanım ve Öner bey diye duydum giden arkadaşlarım var