ikizminikler Merhaba arkadaşlar ikiz gebeliği olupta uzun yola çıkan var mı acaba? 23 haftalığım 9-10 saatlik yolculuk planım var bi sakınca oluyormu daha önce doktora danışan oldumu ? Doktora gitmeme var daha o yüzden burdan bilenlere bi sorayım dedim
Temmuz7 ikizminikler ben 20. Haftada gitmiştim doktor bi sakınca olmaz demişti ama ayaklarım mahvolmuştu ödemden pişman oldum gittiğime
aylinsss Bende 18 haftalığım dediginiz gibi uzun yol geldim kasık ağrım var ama iki gündür ister istemez yorulmuşum demekki doktora sordum ama isterseniz sorun sizde
ikizminikler Mineust Temmuz7 aylinsss teşekkür ederim kızlar bol bol mola verip yürüyeceğim o zaman bide arka koltuğu yatak gibi yapıp yatmayı planlıyorım zaten evdede habire yatıyorum 🤦🏻♀️ Kendimi iyi hissediyorum bişey olmaz gibi ama belli de değil tabi nolcağı belli olmaz
Mineust Bende ikiz hamileyim doktor uzun yola çıkma demişti. Eğerki mecbur çkmak zorunda kalrsan 2 saatte bir arabadan inip yürü dedi canım.