Kızlar yoyko class cabin sistem bebek arabasi alan memnun kalan varmı
Endiselianne20 ben 🐣 daha kullanmadım ama çok kaliteli ve kullanışlı bi bebek arabası
Sera34 siz ne kadar aldinız acaba ben trendyoldan 654 tlye gördüm
Endiselianne20 bende trendyoldan o fıyata aldım
Endiselianne20 ben 595 liraya aldım 2 hafta önce
Sera34 aynı arabadan mi bahsediyoruz acaba bi kaç fiyat var bu arabayla alakli