Zeynepmerve15 gerçekten salarsanız saldığınız ay pozitifi görürsünüz iddia ediyorum😊 hayatta bir şey uğruna büyük stresler yaşadığımızda o şey asla olmaz. Bir sürü örneğini görürüz aslında sağda solda. Bir şey uğruna 2 yıl kendini yıpratmak, o şeyin olmaması için çok yeterli bir sebep. Biraz başka konulara yönelin. Bu konuyu düşünmeyi ve bu kadar ümitsizlik beslemeyi bi kenara bırakın. İsterseniz başarabilirsiniz. Temiz beslenin. Hareket edin. Kilo probleminiz varsa oraya yoğunlaşın. Çocuk her şey değil. Hayatta bir sürü güzel şey var. Tadını çıkarın. Sizin pozitifliğiniz arttıkça daha mutlu biri olacaksınız. Ve sonra o mutluluğunuz bir bebekle taçlanacak. Emin olun bu hep böyle oluyor.